بانک های پر اهمیت سوئیس

بانک های پر اهمیت سوئیس


در این مقاله می خواهیم در مورد بانک های پر اهمیت سوئیس با شما صحبت کنیم. این مطلب توسط تیم حرفه ای صرافی درخشان در شهریار برای شما عزیزان جمع آوری شده است.

سوئیس به چیزهای زیادی معروف است که بانک ها از جمله آنها هستند. از آنجایی که ما در قرن بیست و یکم زندگی می کنیم، تصور دنیایی بدون بانک تقریبا غیرممکن است. آنها بخش مهمی از زندگی مردم، رفتار کشورها و روابط سازمان های بین المللی هستند. بانک‌های سوئیسی از معروف‌ترین بانک‌ها در سرتاسر جهان هستند و دلایل خوبی هم دارد. ویژگی‌های عالی، پیشنهادات ویژه و قیمت‌های نسبتاً مقرون‌به‌صرفه دارند.

بهترین بانک ها در سوئیس

تهیه فهرستی از بهترین بانک های سوئیس کار بسیار پیچیده ای است. همه آنها برجسته هستند با این حال، ما برخی از آنها را فهرست کرده‌ایم که بالاتر از بقیه هستند، بنابراین از یادگیری در مورد بهترین بانک‌های سوئیس لذت ببرید. 

بانک های پر اهمیت سوئیس
بهرین بانک های سوئیس

UBS Group AG

UBS Group AG در سال 1998 پس از ادغام بانک اتحادیه سوئیس با شرکت بانک سوئیس تأسیس شد. این شرکت عمدتاً محصولاتی را برای مشتریان خصوصی، مدیریت ثروت، مشتریان شرکتی و موسسات توصیه می کند. دفتر مرکزی UBS در زوریخ است، در حالی که هفت دفتر در سراسر جهان پخش شده است. 

این بانک با بسته‌های بانکی خود ویژگی‌های بسیاری از جمله حساب‌های شخصی، حساب‌های پس‌انداز، کارت‌های اعتباری، کارت‌های نقدی، بانکداری دیجیتال، برنامه‌های جایزه ای و سایر محصولات اضافی را ارائه می‌دهد. هزینه های تعمیر و نگهداری از 5 فرانک در ماه با برداشت رایگان پول نقد در دستگاه های خودپرداز UBS برای یک حساب شخصی شروع می شود. درآمد خالص UBS برای سال 2021، 6.419 میلیارد فرانک بود. 

جولیوس بائر

جولیوس بائر ، که در سال 1890 تأسیس شد، یک گروه بانکی با دفتر مرکزی در زوریخ و بیش از 20 مکان در سراسر جهان است. این بانک به مشتریان شرکتی خود در مدیریت، انباشت و حفظ ثروت کمک می کند. تمرکز آنها بر مشاوره و تخصص سرمایه گذاری است تا اطمینان حاصل شود که مشتری به اهداف خود دست می یابد. از آنجایی که این بانک یک بانک سرمایه گذاری است، خدمات و محصولات را بیشتر به مشتریان بسیار ثروتمند ارائه می دهد .

Raiffeisen سوئیس

Raiffeisen یکی از بزرگترین بانک های سوئیس با حدود 3.6 میلیون مشتری و 1.9 میلیون عضو تعاونی است. 823 مکان Raiffeisen در سوئیس وجود دارد که به مشتریان خود مشاوره فردی در مورد حقوق بازنشستگی، مالکیت خانه، سرمایه گذاری و راه حل های بیمه ارائه می دهند. 

این بانک محصولات و خدمات زیادی برای تسهیل زندگی مشتریان خود دارد. اینها شامل پرداخت ها و حساب های پس انداز، بانکداری الکترونیکی، عضویت، بیمه و پاداش است. افتتاح حساب خصوصی رایگان است. با این حال، هزینه های سالانه CHF 60 است. Raiffeisen سوئیس در سال 2020 درآمد خالص CHF 763 میلیون فرانک داشت. 

Banque Cantonale de Genève (BCGE)

BCGE بانک کانتونی ژنو است و در سال 1861 تأسیس شد. این بانک دارای 21 شعبه در منطقه است و به افراد، شرکت ها و مؤسسات کمک می کند. از فعالیت های روزانه بانکی گرفته تا تامین مالی وام مسکن، وام های تجاری، و مدیریت مالی، BCGE قصد دارد هر کاری که می تواند برای رفع نگرانی های مالی مشتریان خود انجام دهد.

برخی از خدمات و محصولاتی که BCGE به مشتریان خود ارائه می دهد، مدیریت روزانه، پس انداز، بانکداری الکترونیک و پورتال جوانان است. افتتاح حساب بانکی شخصی رایگان است، در حالی که هزینه نگهداری سالانه CHF 36 است. درآمد خالص BCGE برای سال 2020 105 میلیون فرانک بود.

Credit Suisse Group AG

Credit Suisse یکی از امن ترین بانک های سوئیس است و در 50 کشور در سراسر جهان شعبه دارد. این شرکت در سال 1856 تأسیس شد و دفتر مرکزی آن در زوریخ است. این شرکت با مشتریان خصوصی، شرکت ها و موسسات در زمینه بانکداری سرمایه گذاری، حساب ها، وام مسکن و پس انداز سروکار دارد. 

اگر از خود می‌پرسید کدام بانک سوئیسی برای خارجی‌ها بهتر است، این یکی می‌تواند باشد. Credit Suisse به مشتریان خود سه بسته مختلف ارائه می دهد: Bonviva Silver، Gold و Platinum که در آن شما کارت های نقدی، کارت های اعتباری، حساب های پس انداز، حساب های خصوصی و بیمه دارید. افتتاح حساب بانکی شخصی رایگان است و هزینه های مدیریت سالانه 60 فرانک است. درآمد خالص Credit Suisse برای سال 2021 2.6 میلیارد فرانک بود. 

بانک های پر اهمیت سوئیس
کارت اعتباری

EFG International

EFG International یک بانک سرمایه گذاری است که در سال 1995 تأسیس شد. دفتر مرکزی آن در زوریخ است و دارای 40 شعبه در سراسر جهان است. EFG در بانکداری خصوصی، مدیریت ثروت، مدیریت دارایی و راه حل های سرمایه گذاری فعالیت می کند. 

برخی از خدمات EFG شامل کارت، حساب های جاری برای فعالیت های بانکی، حساب های ارزی، ارز خارجی، سرمایه گذاری در فلزات گرانبها و خدمات بازرگانی است. 

قیمت ها و کارمزدهای EFG International به دلیل یک بانک سرمایه گذاری بسیار بالاتر از سایر بانک ها است. حساب های شخصی رایگان هستند. با این حال، تعمیر و نگهداری سالانه تا 2400 CHF افزایش می یابد. 

بانک جی سفرا سراسین

J. Safra Sarasin ، که در سال 1841 تأسیس شد، یک بانک خصوصی است که بر سرمایه گذاری متمرکز است. هدف اصلی آن مشاوره سرمایه گذاری و مدیریت دارایی برای مشتریان فردی و سازمانی است. دفتر مرکزی آن در بازل با 25 مکان در سراسر جهان است. 

این بانک خدمات متعددی را به مشتریان خود ارائه می دهد: مدیریت ثروت، صندوق های بازنشستگی، صندوق های سرمایه گذاری، تجارت و بانکداری الکترونیک. مالکیت حساب بانکی J. Safra Sarasin نیز با کارمزدهای بالایی همراه است که حداقل موجودی آن 1 میلیون دلار آمریکا است. 

بانک کانتونال زوریخ

بانک کانتونال زوریخ (ZKB) در سال 1870 تاسیس شد و یکی از بزرگترین بانک های سوئیس است. این شرکت با روابط با سرمایه گذار، بانکداری خصوصی، بانکداری تجاری و مدیریت دارایی و همچنین داشتن مشتریان نهادی سر و کار دارد. اگرچه دفتر مرکزی آن در زوریخ است، اما در سطح ملی و بین المللی نیز فعالیت می کند. 

برخی از خدمات بانک کانتونال زوریخ شامل استراتژی های سرمایه گذاری، مشاوره املاک و مستغلات و مشاوره مالی و پشتیبانی در همه امور می باشد. افتتاح حساب بانکی ZKB رایگان است و هزینه نگهداری سالانه 12 CHF است. درآمد خالص ZKB برای سال 2021 942 میلیون فرانک بود. 

Basler Kantonalbank

بانک کانتونال بازل (BKB) که در سال 1899 تأسیس شد، حدود 50 شعبه در سراسر سوئیس دارد. این بانک با مشتریان خصوصی و تجاری سر و کار دارد و عمدتا بر روی وام مسکن، سرمایه گذاری، وام، راه اندازی، تجارت و مشاوره تجاری تمرکز دارد.

بسته های بانکی از کلاسیک، راحت و ممتاز و در عین حال تخفیف هایی را برای جوانان و دانشجویان ارائه می دهند. افتتاح حساب در BKB رایگان است و هزینه های نگهداری ماهانه بسته به نوع عضویت از CHF 1 تا CHF 5 متغیر است. برخی از خدمات BKB به مشتریان خود شامل برنامه ریزی مالی و مشاوره وراثت است. سود خالص BKB برای سال 2021 110.6 میلیون فرانک بود. 

Migros Bank AG

Migros Bank در سال 1958 تاسیس شد و 67 شعبه در سوئیس را مدیریت می کند. Migros با مشتریان و شرکت‌های منفرد کار می‌کند و بر روی وام‌های مسکن، وام، بورس اوراق بهادار، امور مالی شرکت و خدمات املاک و مستغلات تمرکز دارد. 

بانک Migros خدمات زیادی را به مشتریان خود ارائه می دهد، به طور عمده بانکداری الکترونیک، صندوق های بازنشستگی، مشاوره اقامت، مشاوره مالی، و تامین مالی خودرو. باز کردن یک حساب خصوصی در Migros رایگان است، با پرداخت سالانه 36 CHF. سود Migros برای سال 2020 1.7 میلیارد فرانک بود. 

ونتوبل

Vontobel یک بانک سرمایه گذاری با دفتر مرکزی در زوریخ است. با داشتن شعبه در 21 مکان در سراسر جهان، توجه Vontobel بر مدیریت دارایی، مدیریت ثروت و سرمایه گذاری دیجیتال است. 

این بانک با مشتریان و شرکت های خصوصی کار می کند. خدماتی را ارائه می دهد که از استراتژی های سرمایه گذاری، برنامه ریزی مالی گسترده، راه حل های بازنشستگی و دسترسی دیجیتال به پرتفوی ها و محصولات را شامل می شود. 

از آنجایی که این بانک عمدتاً با افراد و مؤسسات با درآمد بالاتر سروکار دارد، هزینه نگهداری سالانه 2320 فرانک است . سود Vontobel قبل از کسر مالیات در سال 2020  321 میلیون فرانک بود . 

Luzerner Kantonalbank

Luzerner Kantonalbank (LUKB) که در سال 1850 تأسیس شد، یکی دیگر از بانک های کانتونی مهم در سوئیس است. مانند سایر بانک های سوئیس، LUKB نیز با مشتریان و موسسات خصوصی کار می کند. خدمات آن شامل مدیریت نقدی، تراکنش های پرداخت برای شرکت ها، صندوق های بازنشستگی، مشاوره ارث و بانکداری الکترونیکی است. 

افتتاح حساب در LUKB رایگان است، با پرداخت ماهانه نگهداری از CHF 2 تا CHF، بسته به کل موجودی شما. در سال 2021، LUKB پس از کسر مالیات 246.4 میلیون فرانک سود خالص داشت .

بانک های پر اهمیت سوئیس
افتتاح حساب

چگونه بانک را انتخاب کنیم؟

فعالیت مالی شما یکی از بخش های ضروری زندگی شماست. از آنجایی که همه از پول خود استفاده می کنند و با امور مالی خود متفاوت رفتار می کنند، انتخاب بانک نیز از فردی به فرد دیگر متفاوت است. برای انتخاب بانک باید ویژگی ها، قیمت پایه، قیمت امکانات، امنیت و دسترسی به خدمات را بررسی کنید. 

ویژگی های بانک

ویژگی های بانک یک معیار بسیار مهم برای تحقق است. برخی از ویژگی های ضروری بانک عبارتند از:

  • مکان های شعبه مناسب
  • مکان های راحت خودپرداز
  • خدمات خوب به مشتریان
  • بانکداری الکترونیکی
  • برداشت وجه نقد
  • انتقال پول
  • قیمت پایه