سیستم بانکی ایالات متحده آمریکا

سیستم بانکی آمریکا


در این مقاله می خواهیم در مورد سیستم بانکی ایالات متحده آمریکا با شما صحبت کنیم. این مطلب توسط تیم حرفه ای صرافی درخشان در شهریار برای شما عزیزان جمع آوری شده است.

سیستم بانکی ایالات متحده آمریکا می تواند پیچیده و گیج کننده به نظر برسد. حتی بسیاری از آمریکایی ها اغلب اوقات آن را به طور کامل درک نمی کنند. برای دانشجویان بین المللی که وارد ایالات متحده می شوند، می تواند کاملاً گیج کننده به نظر برسد. این مقاله سعی خواهد کرد جزئیات اساسی در مورد آنچه که برای درک سیستم بانکی ایالات متحده باید بدانید را در اختیار شما قرار دهد.

بانک ها چگونه کار می کنند؟

وظیفه اصلی بانک ها قرض دادن پول صاحبان حساب به افراد دیگر است که از آن پول برای خرید خانه، کسب و کار یا فرستادن فرزندان خود به دانشگاه استفاده می کنند. هنگامی که پول خود را در بانک سپرده گذاری می کنید، آن پول به یک مخزن بزرگ پول می رود و مقدار پولی که سپرده کرده اید به حساب شما واریز می شود.

وقتی چک می نویسید یا برداشت می کنید، پول از حساب شما کم می شود. با تعلق سود به حساب شما نیز پول اضافه می شود. بانک ها با دادن وام در اقتصاد پول ایجاد می کنند.

فدرال رزرو برای بانک ها یک ذخیره الزامی تعیین می کند که میزان پولی را که بانک ها مجاز به وام دادن هستند تعیین می کند. این به بهترین شکل از طریق یک مثال توضیح داده می شود. اگر یک بانک 100 دلار سپرده دریافت کند، و میزان ذخیره مورد نیاز تعیین شده توسط فدرال رزرو 10٪ باشد، بانک مجاز است 90 دلار از آن سپرده را وام دهد.

این 90 دلار به اقتصاد باز می گردد و در نهایت در بانک دیگری سپرده می شود که سپس می تواند 81 دلار از 90 دلار را وام دهد و غیره. بانک ها اینگونه پول می سازند.

سیستم بانکی ایالات متحده آمریکا
بانک های آمریکا

انواع بانک ها

1. بانک های تجاری:

بانک های تجاری در ابتدا برای ارائه خدمات به مشاغل تأسیس شدند. دیگر بانک های تجاری زیادی را در شهرهای کوچک نخواهید یافت، زیرا اکثر آنها توسط بانک های بزرگتر خریداری شده اند. همچنین، به عنوان یک دانشجو، بعید است که از این نوع بانک ها زیاد استفاده کنید، زیرا تمرکز آنها بر مشاغل است.

2. بانک های پس انداز:

قرار بود بانک های پس انداز مکانی را برای کارگران کم درآمد فراهم کنند تا بتوانند پول خود را پس انداز کنند. آنها معمولاً نرخ های بهره بالاتری نسبت به بانک های تجاری ارائه می دهند، اما خدمات زیادی ارائه نمی دهند. در سال های اخیر، بانک های پس انداز بیشتر شبیه بانک های تجاری شده اند و بسیاری از خدمات مشابه را ارائه می دهند.

3. پس انداز و وام:

انجمن های پس انداز و قرض الحسنه و بانک های تعاونی تأسیس شدند تا امکان خرید خانه را برای کارگران کم درآمد فراهم کنند. آنها حساب های پس انداز ارائه کردند و همچنین برای خرید خانه وام دادند. در دهه 1980، بسیاری از این مؤسسات ورشکسته شدند و باید توسط دولت کمک مالی می شدند.

4. اتحادیه های اعتباری:

اتحادیه های اعتباری توسط افرادی که پیوند مشترکی داشتند (مانند کار در یک مکان یا زندگی در یک جامعه) برای ارائه وام های اضطراری برای افرادی که توانایی پرداخت وام از وام دهندگان سنتی را نداشتند، راه اندازی شدند.

آشنایی با سیستم فدرال رزرو

سیستم فدرال رزرو سیستم بانک مرکزی ایالات متحده است. در سال 1913 در پاسخ به یک سری وحشت مالی ایجاد شد و متشکل از شورای حکام، 12 بانک فدرال رزرو، کمیته بازار آزاد فدرال و دفتر حمایت مالی از مصرف کننده است. سیستم فدرال رزرو مسئول تنظیم سیاست های پولی، تنظیم بانک ها و ارائه خدمات مالی به بانک ها است.

به عبارت ساده، سیستم فدرال رزرو مسئول عرضه پول کشور است. بانک‌های فدرال رزرو پول چاپ می‌کنند و سکه منتشر می‌کنند و همچنین شرایط ذخیره بانک‌ها را تعیین می‌کنند. شورای حکام نرخ بهره را تعیین و تغییرات سیستم بانکی را تصویب می کند. کمیته بازار آزاد فدرال سیاست های پولی را تعیین می کند.

به عنوان یک دانشجوی بین المللی، باید از سیستم فدرال رزرو آگاه باشید، زیرا تأثیر مستقیمی بر اقتصاد کشور شما دارد.

بانک مرکزی چیست؟

بانک مرکزی اولین نهادی است که مسئولیت تنظیم نظام پولی یک کشور را بر عهده دارد. مسئول انتشار ارز، کنترل نرخ بهره و عمل به عنوان آخرین راه حل وام دهنده است. بانک های مرکزی نیز نقش کلیدی در ثبات مالی دارند و اغلب مسئول اجرای سیاست های اقتصادی هستند.

در ایالات متحده، بانک مرکزی سیستم ذخیره فدرال است. کشورهای دیگر بانک مرکزی خود را دارند، مانند بانک انگلستان در انگلستان و بانک مرکزی اروپا در اروپا.

علاقه

بهره هزینه ای برای استفاده از پول قرض شده است. بانک ها با دریافت سود وام هایی که می دهند درآمد کسب می کنند. آنها می توانند این کار را انجام دهند زیرا سودی که برای وام دریافت می کنند بیشتر از سودی است که به حساب مشتریان خود واریز می کنند. نرخ بهره خاص یک بانک به چندین متغیر بستگی دارد، از جمله تعداد افرادی که می خواهند وام بگیرند و مقدار پولی که بانک باید وام دهد.

این مقدار همچنین به ذخیره مورد نیاز تعیین شده توسط فدرال رزرو بستگی دارد. همچنین ممکن است تحت تأثیر نرخ صندوق، نرخ بهره ای که بانک ها از یکدیگر برای وام های کوتاه مدت برای برآورده کردن ذخایر مورد نیاز خود دریافت می کنند، تأثیر بگذارد. وام دادن پول برای بانک مخاطره‌آمیز است، بنابراین بانک‌ها برای وام‌های پرریسک‌تر، نرخ‌های بهره بالاتری دریافت می‌کنند.

سیستم بانکی ایالات متحده آمریکا
بانک مرکزی

انواع حساب ها

انواع مختلفی از حساب های بانکی وجود دارد. دو رایج ترین آنها عبارتند از: حساب های چک و حساب های پس انداز.

1. بررسی حساب ها:

چک کردن حساب ها احتمالاً همان چیزی است که شما به عنوان یک دانشجوی بین المللی به آن نیاز دارید. آنها به شما این امکان را می دهند که مرتباً پول را واریز و برداشت کنید. هنگام افتتاح حساب جاری، معمولاً یک دسته چک و یک کارت بانکی دریافت می کنید که می توانید از آنها برای خرید و پرداخت قبوض استفاده کنید. اغلب این حساب‌ها دارای حداقل موجودی ماهانه و کارمزد خدمات هستند و بسته به نوع حساب شما متفاوت است.

2. حساب های پس انداز:

حساب های پس انداز برای سپرده های بلند مدت برای کسب سود است. نرخ بهره، حداقل موجودی، و کارمزد خدمات برای حساب های پس انداز از بانکی به بانک دیگر متفاوت است و به میزان پول سپرده شده نیز بستگی دارد. احتمالاً به عنوان یک دانشجوی بین المللی نیازی به حساب پس انداز نخواهید داشت زیرا به اندازه کافی در ایالات متحده نخواهید بود که از ویژگی های آن بهره مند شوید.

چگونه به عنوان یک دانشجوی بین المللی یک حساب بانکی ایجاد کنیم؟

قبل از افتتاح حساب بانکی به چند چیز نیاز دارید:

  • پاسپورت معتبر با ویزای دانشجویی مربوطه
  • شناسه عکس ثانویه – گواهینامه رانندگی یا کارت دانشجویی
  • مدرک اقامت
  • مدرک ثبت نام: به راحتی آن را در مدرسه خود پیدا خواهید کرد
  • پول واریز: چک، نقدی یا حواله پول

1. بانک را انتخاب کنید:

اولین کاری که باید انجام دهید این است که بانک را انتخاب کنید. بانک های زیادی در ایالات متحده وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. تحقیقات خود را انجام دهید و تصمیم بگیرید که کدام بانک برای شما بهترین است. برخی از مواردی که ممکن است بخواهید در نظر بگیرید کارمزد، نرخ بهره و خدماتی است که بانک ارائه می دهد.

2. مدارک خود را جمع آوری کنید

پس از انتخاب بانک، باید مدارک خود را جمع آوری کنید. به عنوان یک دانشجوی بین المللی، به پاسپورت، شناسه عکس ثانویه، مدرک اقامت و مدرک ثبت نام نیاز دارید. اطمینان حاصل کنید که تمام اسناد شما به روز و معتبر هستند.

3. به بانک بروید

هنگامی که تمام مدارک خود را دارید، به بانک بروید و با یک بانکدار ملاقات کنید. او به شما کمک می کند تا برخی از مدارک را پر کنید و حساب خود را باز کنید. هر سوالی در مورد حساب کاربری دارید حتما بپرسید.

4. حساب بانکی خود را ایجاد کنید:

بعد از اینکه حساب خود را باز کردید، بانکدار کارت بانکی و دسته چک شما را به شما می دهد. او همچنین نحوه استفاده از حساب شما را توضیح خواهد داد. مطمئن شوید که تمام اطلاعات را به دقت بخوانید تا متوجه شوید که حساب شما چگونه کار می کند.

5. استفاده از حساب خود را شروع کنید:

اکنون که یک حساب بانکی دارید، وقت آن است که از آن استفاده کنید! پول را به حساب خود واریز کنید و از کارت نقدی یا چک خود برای پرداخت هزینه ها استفاده کنید. پس انداز را برای آینده خود شروع کنید و از مزایای بسیاری که یک حساب جاری ارائه می دهد استفاده کنید.

توجه:* از آنجایی که شما اهل ایالات متحده آمریکا نیستید، نمی توانید اطلاعات زیادی در مورد سیستم بانکی داشته باشید. بنابراین، بهتر است از کسی کمک بگیرید که بتواند شما را در این فرآیند راهنمایی کند. هنگام مراجعه به بانک، حتماً یک دوست محلی یا یکی از اعضای خانواده را با خود همراه داشته باشید تا بتوانند به شما کمک کنند. همچنین فراموش نکنید که اگر سوالی دارید بپرسید!